Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Защитете сърцетоБолните от сърдечни заболявания се увеличават с всеки изминал ден – високо кръвно, висок холестерол, инфаркт, инсулт… Често младите хора не обръщат внимание на тази статистика, защото смятат, че не ги засяга. За съжаление обаче лекарите са категорични, че дори на 18 години може да се окажете в болница с инфаркт. Ето защо трябва да започнете да се грижите за един от най-важните органи навреме. Колкото по-рано, толкова по-добре. Здравословното хранене и спортът, забраната на цигарите са само един от начините. Има още няколко неща, които може да направите за сърцето си.

Витамини. Факт е, че витамин C помага за предотвратяването на сърдечно-съдови заболявания. Витамин Е пък намалява стесняването на артериите и укрепва стените им. Витамините от групата В и фолиевата киселина пазят сърцето от инфаркт и инсулт.
Минерали. Магнезият е най-важният минерал, който защитава сърцето. Той предпазва съдовете от запушване и подпомага достигането на кислород до всички камери на сърцето. Магнезият регулира нивото на „лошия” холестерол. Калият намалява кръвното налягане и предотвратява инфаркт. Селенът пък се грижи до сърцето да не достигат вредните токсични ефекти на много лекарства.
Коензим Q10. Наскоро учените откриха, че коензим Q10 играе важна роля при предпазването на сърцето от опасни болести. Той подпомага сърдечната дейност и намалява нивото на холестерола.
Омега-3 мастни киселини. Само за 25 години бяха направени повече от 4 500 проучвания, които доказаха ползата от Омега ненаситените мастни киселини за сърцето. Те едновременно предотвратяват и лекуват сърдечни проблеми. Учените са категорични, че ако приемате ежедневно Омега-3 опасността да получите инфаркт или инсулт намалява значително.
Соя. Може би малко хора знаят, че соята е едно от най-добрите средства, за да защитите сърцето от проблеми. Соевите изофлавони са едни от най-популярните хранителни добавки, които помагат работата на този важен орган.
Глог. Много лекари използват това растение като допълнение към основната терапия при сърдечни заболявания. Доказано е, че глогът регулира кръвното налягане и намалява холестерола.
Чесън. Старите хора казват „Яж чесън, за да си здрав”. Тази поговорка напълно се потвърждава, защото чесънът намалява холестерола, регулира броя на триглицеридите и предотвратява опасни състояния като инфаркт и инсулт.
Семена от грозде. Факт е, че французите почти не се оплакват от сърдечни проблеми. Може би причината е, че те пият много червено вино. Тайната обаче не е в алкохола, а в семената от гроздето. Те предотвратяват множество сърдечни заболявания.

Ревита Ви препоръчва

Чесън (луковица), 580 mg

Живовляк (семе), 610 mg

Гарлицин, 350 mg

Здраво сърце, 600 mg

Здраво сърце плюс, 1000 mg

Ситринол, 150 mg

Ситринол и фитостероли, 255 мg

Алое вера (лист), 550 mg

Рейши, 190 mg

Шийтаке – майтаке, 400 mg

Куркума, 500 mg

Смирна (смола), 550 mg

Чесън § магданоз, 545 mg

Сминдух (семена), 610 mg

Витамин С – Алайв, 500 mg

Витамин С – биофлавони, 500 mg

Витамин С § шипка, 500 mg

Витамин С – минерален произход, 500 mg

Крил масло, 500 mg

Мега – ДХК, 1000 mg

Добро настроение, 471 mg

Хром, 200 mcg

Глюкоманан (корен), 665 mg

Юка (стебло), 490 mg

Бразилски женшен (корен), 500 mg

Люцерна (лист), 405 mg

Фо-ти (корен), 610 mg

Хлорела (микроводорасли), 410 mg

Ленено масло, 1300 mg 57%

Ленено масло, 474 ml

Ленено масло, 474 ml супер лигнан

GTF хром, 200 mcg

Ресвератрол, 325 mg

Лецитин, 1200 mg

Инозитол (витамин B8), 500 mg

Холин-инозитол (витамин B4-B8),

Алайв Годжи Бери, 1 l

Алайв Пауър Актив, 1 l

Алайв Акая, 1 l

Маслина (лист), 500 mg

Годжи бери, 500 mg

Алайв мултивитамин, 1 g

Соя изофлавони, 500 mg

Естросой, 335 mg

Естросой плюс, 335 mg

Орегонско грозде (корен), 475 mg

Алайв Пауър Акктив, 1 l

Гроздово семе, 300 mg

Глог (плод), 510 mg

Гарлицин HC, 400 mg

Коензим Q10, 30 mg

Коензим Q10, 50 mg

Коензим Q10, 100 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×

Cart