Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

Мазните храни понижават настроениетоБез съмнение почти всеки е опитвал от т.нар. фаст фууд – сандвич, пица и какво ли още
не. В комбинация с тях често похапваме и чипс, солети и гризини. Знаете ли обаче, че именно тези храни могат да повлияят на начина, по който се чувствате? Белгийски учени откриха, че мазните храни могат да понижат настроението. Изследователите са убедени, че хората, които посягат към нездравословните ястия се чувстват по-тъжни и унили. „Подложихме 20 доброволци на различни тестове като през цялото време наблюдавахме мозъчната им активност. Оказа се, че когато ядат прекалено мазна храна се задейства центърът в мозъка, който е отговорен за неприятните чувства”, обяснява д-р Лукас Ван Уденове, ръководител на проучването. В началото на изследванията доброволците са били напълно здрави без никакви оплаквания. „Установихме, че храната, която човек приема може да е в основата на редица сериозни заболявания като депресия и анорексия”, казва д-р Ван Уденове. „Оказа се, че колкото по-мазна храна поемаме, толкова по-зле се чувстваме.”
Досега се знаеше, че има пряка връзка между храната и настроението – шоколадът например прави човек щастлив, тъй като предизвиква отделянето на ендорфини – хормоните на щастието. Учените обаче не бяха открили кои храни са виновни за тъгата и умората. „Наситените мазнини са най-опасни. Освен, че покачват нивото на вредния LDL холестерол и могат да блокират артериите на сърцето, вече знаем, че водят до депресия”, допълва ученият. Изследователите са категорични, че мазните храни трябва да се избягват колкото се може повече. Приемът на пресни плодове и зеленчуци може да намали тяхното вредно действие.

За добро настроение Ревита Ви препоръчва

Calmeral, 600 mg

Izi Night, 252 mg

Ge 132 Active, 100 mg

Жълт кантарион, 420 mg

Гинко, 460 mg

Глог (плод), 510 mg

Добро настроение, 471 mg

Корейски женшен, 560 mg

Хмел (цвят), 310 mg

Маточина (лист), 490 mg

Спокойна нощ, 440 mg

Валериана (корен), 530 mg

Валериана, 525 mg

Дамиана (лист), 400 mg

Коча трева (билка), 380 mg

Хвойна синя (плод), 425 mg

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

×
×

Cart