Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание
Продукти
Статии
Новини

Откъде идват антиоксидантите?Вече много се говори, че антиоксидантите предпазват организма от вредното влияние на свободните радикали, които са в основата на редица опасни болести. Постоянно излизат нови и нови доказателства за тяхната роля и необходимостта да приемаме, колкото се може повече антиоксиданти. Смята се, че те могат да намалят риска от рак, да подсилят имунната система, да се справят със сърдечно-съдовите проблеми. Знаете ли обаче откъде да си набавите най-много антиоксиданти и кои са храните, най-богати на тези полезни вещества?
Изследванията сочат, че боровинките са един от най-ценните плодове. Проф. д-р Ричард Дж. Фланиган от Центъра по обществено здраве и кардиолог към Медицинския държавен университет в Колорадо (САЩ) обяснява защо – „Боровинките са чудесен източник на антиоксиданти и диетични фибри. Те съдържат повече антиоксиданти, отколкото всеки друг плод или зеленчук. Флавоноидите, намерени във вкусния плод, са в огромно количество. Ето защо те помагат за борбата със свободните радикали и доказано намаляват риска от сърдечно-съдови проблеми и някои видове рак. Има категорични проучвания, че боровинките подобряват концентрацията, паметта и способността за вземане на решения. Освен това те успешно се справят с инфекциите на пикочните пътища.”
Зеленият чай е богат на друг вид антиоксиданти. “Той съдържа уникални антиоксиданти наречени EGCG. Те се намират само в листата на този вид чай. Доказано е, че EGCG помага за пълното елиминиране на свободните радикали и забавя процеса на стареене”, обяснява д-р Нариндер Дигал, преподавател в Университета Вашингтон в Сиатъл (САЩ).
Добавете в списъка за пазаруване и доматите. Д-р Катлийн Зала, която от 20 години изучава причините и лечението на стреса казва: “Домати, независимо как се консумират – сурови, в супа или сос, намаляват риска от рак на простатата, рак на простатата и заболявания на храносмилателния тракт и помагат за лечението на депресия и психични разстройства. Те съдържат мощен антиоксидант, наречен ликопен. Изследване на Харвардския университет доказа, че рискът от сърдечни проблеми намалява с 30% при жени, които в продължение на 5 години консумират храни, богати на ликопен.”
Сигурно има причина французите да обичат толкова много червеното вино. То съдържа биофлавоноиди, феноли, ресвератрол, и танини – антиоксиданти, които понижават нивото на лошия холестерол.
Не се отказвайте и от ягодите. Вкусният плод подобрява работата на сърцето и кръвообращението като намалява натрупването на плаките по кръвоносните съдове.
Не на последно място е и черният чай. Доказано е, че антиоксидантите, които се намират в него намаляват риска от различни форми на рак, Алцхаймер, Паркинсон, ревматоиден артрит и подобряват работата на сърдечно-съдовата система. Изследователи от Бостан (САЩ) са открили, че ако пиете черен чай в продължение на две седмици, това ще подсили способността на имунна ви система да се бори с вирусите почти два пъти.

Ревита Ви препоръчва

Плодов антиоксидант, 450 mg

Зеленчуков антиоксидант, 450 mg

Бороовинка (и бъз), 200 mg

Червена боровинка, 430 mg

Червена боровинка (плод), 465 mg

Алайв мултивитамин, 1g

Калций & магнезий & витамин D, 250 mg

Витамин С – минерален произход, 500 mg


Витамин С – Алайв, 500 mg


Витамин С & шипка, 500 mg


Шийтаке & Майтаке, 400 mg


Коензим Q10, 30 mg


Коензим Q10, 50 mg


Коензим Q10, 100 mg


Зелен чай, 450 mg


Ленено масло, 1 300 mg 57% АЛК


Ленено масло, 474 ml


Ленено масло, 1 000 mg 57% АЛК


Ленено масло, 474 ml Супер лигнан

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart