Search
Филтрирай по...
Филтриране по тип съдържание

…когато сте в състояние на стрес

Овесена каша

Освен, че насища организма с хранителни вещества, овесената каша притежава успокояващо и антистресово действие.

…когато сте уморени

Мюсли с плодове и йогурт

Тези продукти ще осигурят на организма енергията, от която се нуждае. Те се приготвят бързо и лесно, което е много важно, когато сте уморени.

…когато спортувате

Банани

Бананите осигуряват на организма огромни количества калий, който увеличава силата и енергията и предотвратява спазмите и конвулсиите.

…когато сте затънали в работа

Сандвич с риба тон

Мазната риба е популярна със способността си да подобрява мозъчната дейност. Направете си сандвич от пълнозърнест хляб, с риба тон и маруля, за бърза закуска. Скумрията, сьомгата и сардината също са подходящи за случая.

…когато чувствате, че се разболявате

Киви

За да се пребори с простудата, организмът се нуждае от големи количества витамин С. Кивито съдържа два пъти повече витамин C от портокала и е богат източник на витамин E и калий.

…когато ви боли глава

Ментов чай с мед

Ментовият чай е вкусен и освежаващ, облекчава коремните болки и помага при хрема и главоболие. Тази ароматна напитка притежава тройно действие: ментата „охлажда” главата, течността напоява организма, а медът регулира нивото на кръвната захар.

…когато сте изтощени

Зелени листни зеленчуци

Зелените листни зеленчуци, като спанака и кресона, са богати източници на желязо, което произвежда хемоглобина и осигурява на организма достатъчно количество енергия. Необходимо е просто да ги добавите във вашата салата, подправена със зехтин и лимонов сок.

Вашият коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×
×

Cart